Internet

Co przyda się do prowadzenia sklepu internetowego?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Co przyda się do prowadzenia sklepu internetowego?

Planujesz otworzyć swój sklep internetowy? Zanim zaczniesz przygodę ze sprzedażą online, koniecznie zadbaj o kilka ważnych rzeczy! Podpowiadamy w co powinieneś się zaopatrzyć przed wysyłką produktów do pierwszego klienta! 

Folia bąbelkowa

Nie zapominaj o zakupie folii bąbelkowej! To absolutny must have każdego sprzedawcy internetowego, ponieważ to bez wątpienia podstawowy materiał opakowaniowy, który jest niezbędny przy wysyłce produktów. Dzięki niej zabezpieczysz dany towar i uchronisz go przed zniszczeniem podczas transportu. Folia pęcherzykowa chroni przedmioty wykonane nawet z najdelikatniejszych materiałów, w tym m.in. porcelany, szkła lub kryształu. Jej działanie jest stosunkowo proste – wypełniające ją pęcherzyki powietrza amortyzują zawartość Twojej paczki podczas wstrząsów, uderzeń. Co ważne, oprócz tego zabezpiecza ona przed brudem lub wilgocią. Jest niezwykle praktyczna, elastyczna, odporna. Jej zaletą jest to, że z łatwością dopasowuje się do kształtu produktów, które znajdują się w danej paczce, więc każda ich część jest w pełni chroniona.

Folia bąbelkowa jest prześwitująca, co sprawia, że po rozpakowaniu danej paczki kupujący dostrzeże produkt, który do niego dotarł i bezpiecznie go odpakuje. Kupując cały “rulon” folii nie będziesz miał większego problemu z tym, by zabezpieczyć nawet naprawdę duży produkt.

Papier do pakowania

Cenisz sobie funkcjonalne i estetyczne rozwiązania? Jeśli tak, to doskonałym pomysłem będzie zakup papieru do pakowania Wrappak i urządzenia, które idealnie sprawdzi się w przypadku niewielkich sklepików lub punktów handlowych. Zastanawiasz się na czym to polega? Ręczny konwerter ułatwia cały proces pakowania – jest to system, w skład którego wchodzi specjalne niewielkie urządzenie oraz dwa rodzaje papieru.

Geami Wrap Pak umożliwia pakowanie w elastyczny sposób – na metalowym haku znajduje się rolka z papierem 3D, który prezentuje się bardzo estetycznie (wygląda jak plastry miodu). Taki papier do pakowania to oszczędność czasu, estetyka, a także proekologiczne rozwiązanie – papier jest biodegradowalny.

Etykiety samoprzylepne do drukarek

Rozwiązaniem, który z pewnością docenisz jest zakup etykiet samoprzylepnych. Dzięki nim z łatwością opiszesz dany towar, bez konieczności korzystania z kleju, papieru, nożyczek i ewentualnie długopisu – znacząco skrócisz czas przeznaczony na pakowanie.

Możesz zakupić etykiety samoprzylepne do drukarek na rolkach i wybrać ich rozmiar tak, by dostosować go do swoich oczekiwań i potrzeb. Etykiety naklejane wyglądają profesjonalnie i prezentują się estetycznie.

Opakowania prezentowe

Opakowania prezentowe możesz zakupić opcjonalnie, nie jest to obowiązek. Są one szczególnie ważne, jeśli w swoim sklepie internetowym planujesz sprzedawać produkty lub zestawy z opcją “na prezent”. Ich eleganckie i tematyczne opakowanie z pewnością dobrze wpłynie na wizerunek marki.

Kasa fiskalna?

A co z kasą fiskalną? Spokojnie. Z pewnością nie jest to przymus na początku “drogi” założyciela sklepu w sieci. Musisz się w nią wyposażyć obowiązkowo, ale dopiero po przekroczeniu obrotu w wysokości 20 tys. złotych. Jeśli jednak nie planujesz obrotu gotówkowego, prawdopodobnie nie będzie to konieczność. Początkujący sprzedawcy internetowi nie muszą się o to martwić!

Fot.: Christopher Bill/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*